Only 70`s 80`s & 90`s Kid (Imbas kembali nostalgia lama)






citer karton yg aku bangga sgt aku nengok dulu,tapi bila aku tonton semula karton ni betapa rendahnye grafiknye hehehe yerlah teknologi lama

ini adalah bedil yg dibuat menggunakan pen


dulu remaja suka pakai kasut ni sebab mudah dan murah



senapang kayu berpeluru terung masa zaman kanak2 selalu main senapang alah ni

pen jenis ni faverot aku dah lama x jumpe pen jenis ni ade jual lagi tak?










joe jambul mmg legend la dulu2 ni



gula2 swinggum yg selalu aku kunyah mase kecik2 dulu


game ni dinamakan main tudung botol hehehehe

manis masam masin nano nano



batu seremban dulu aku main lambung pakai guli hehehe




paling aku suke sekali askim kacang,biasenye org kampong jual seposen jerk sebatang



kalo ade benda ni dah rasa canggih sangat dah ni screen plasma terawal heheheheh


bedil ni mmg syok buat main perang2 ,peluru dia aku guna keratan akhbar lama yg dibasahkan,kalo kena leh tahan pedih jugak

kusyen sofa diabuat pondok hahahaha

siapa dulu dpt RMT (rancangan makan tambahan)paling best dapat air kotak
ini namanye main kepong mase cikgu xde mmg best berentap ngn member

main tikam ni mase aku kecik2 dulu antara adiah yg aku rasa bangga bila dpt adalah air tin hahahahha

first time aku kenal komputer melalui win98 le hahahahaha

MIRC mmg legend,kampung ,mamak mmg port kegemaran aku carik awek hahahaha



ini namanye meriam katak,sebab ape dipanggil katak sebab ianye melompat hahahah yerke meriam katak ni????










buku hutang yg selalu tokey kedai bawak hahahaha

gula2 kaler yg boleh menukarkan lidah anda jadi pelbagai warna

HP yg digilai ramai suatu ketika dulu,skrg ni pun masih ramai yg mencari semula HP model ni sebab ianye dah jadi barang rare


sebelum munculnye ujang gila2 yg jadi pujaan





main bola guna lipatan kertas,yerlah dulu x mampu nk bali video game


game kontra antara game yg selalu dimainkan



zamakn kanak2 dulu kalo time pose mmg syok main perang2 guna pistol ni.x silap aku penjenayah pun pernah gunakan pistol mainan ni utk menakutkan si mangsa




zaman dulu benda ni dianggap mahal dan hebat,

suria baja hitam



main kapal kertas dlm longkang,dulu2 org dewasa main judi pun dlm longkang juga iaitu kuda longkang.korg bukak la citer 'sikit punya gila'



baling tin,permainan ni dah jarang/dah x jumpe sekarang ni,bebudak skrg ni dah maju x main kat tanah dah semua guna komputer @ tab aje kalo nk main game,siyes aku ckp mmg dah x syok zaman skrg ni

inilah guli susu

terup utk main tepuk kat simen yg rata


tamiya seingat aku dulu sebijik harga dia rm15 hehehehe dulu jadi kegilaan keta ni

ini pula adalah baling selipar konsep game ni sama dengan game baling tin .

kalo mcm tu budak ni buat rangka layang2 mmg x terbanglah,inilah budak2 skrg buat layang2 dah x pandai

main lastik getak ,zaman skrg ni kompem xkan jumpe dah bebudak main game ni

ini salah satu permainan kanak2 yg dah pupus pada zaman ini





lompat getah bukan aje dimainkan kanak2 pompuan malah kanak2 lelaki pun main juak lahh




daytona kalo nk main kena masukkan koin,zaman skrg ni kedai game mcm ni mmg dah bungkuslah hahahaha




zaman skrg ni leh jumpe lagi x org dengar lagu pakai kaset,mungkin org2 lama jerk kot yg pakai keset tu pun  sbb nk dengar ceramah agama aje kot hahahaha.zaman skrg ni lagu kebanyakan donlot aje kat tenet.






main masak2,bukan aje masak2 malah main urus niaga guna duit daun pun ade jugak.




main kahwin2



radio kaset jenis ni masih ade lagi kat umah aku tapi baru jerk aku punahkan hahahaha sbb dah berkulat isi dalamnye




lastik ni masih lagi releven sbb masih aku nampak bebudak ade main lastik kat kampung2




sim kad ni mmg rare skrg ni no ni diambil alih oleh celcom




No comments:

Post a Comment