Tanda-Tanda Misteri Gangguan Makhluk Halus Di Badan







Sebagaimana sebuah Hadis Rasulullah s.a.w yang telah diriwayatkan oleh Sayidah Syafiyyah binti Huyay , bahawa Rasulullah pernah bersabda yang maksudnya :

" Sesungguhnya Syaitan ( Jin ) itu berjalan dalam tubuh anak Adam sebagaimana darah yang mengalir dalam tubuhnya ".

Dari Hadis di atas jelaslah bahawa Jin dapat masuk kedalam tubuh badan manusia dan terus sampai ke urat nadi dan darah manusia. Jin dapat berjalan dalam tubuh manusia seperti arus eletrik mengalir dalam kabel penyalurnya. Jin juga dapat menguasai manusia sehingga ia dapat menimbulkan perkelahian sesama manusia, manusia kehilangan ingatan, hilang daya kemahuan dan kesedaran dan lain-lain lagi.

Mengikut sorang ustaz, cara terbaik dan paling efektif untuk kes jin dan sekutunya dalam badan manusia adalah dengan berbekam darah, dengan kaedah ini ia mampu mengeluarkan jin dengan sarang-sarang nyer sekali,toksid adalah kekotoran dan setan suka benda2 yang kotor sebab tu darah kotor menjadi sarang setan yang harus dibuang dan diobati, bagaimanapun bekam ini ada formularnya sebagaimana sabda Nabi s.a.w “Sesungguhnya cara pengubatan yang paling sesuai bagi kamu adalah hijamah (bekam) dan fashdu (venesection).” (HR Bukhari – Muslim)

No comments:

Post a Comment