Kuat Seks!




Pengetahuan Umum
Nikah itu sunnah. Tapi kalau nafsu seks ni kuat sangat sehingga boleh memudaratkan diri sendiri atau memudaratkan orang, maka Nikah tu dah jadi wajib.

Nikahlah, Tapi Apa Jadinya?

Senario 1) Tahap Extreme
Mlm pertama

, bergegar katil.
Satu hari buat dua kali atau lebih. Kat dapur pun jadi. Atas sofa, atas meja lain pulak.
Dog style, 69. Main ikat-ikat. Simulate rogol isteri sendiri.
Masuk pintu belakang isteri. Pancut kat muka isteri. Pujuk/paksa isteri telan air mani.
PUAASSSSS!
Tak. Taaakkkk!!! Mana lah puasnya? Puas masa tu aja. Esok2 makin gataaaalllll lagiiiii!!!!

Senario 2) Tahap Normal Aja
Bersetubuh nampak normal aja.
Tengok gambar/movie lucah.
Isteri bendera merah, gunakan tangan sendiri pergi perah sperma.
Takda apa2 yg pelik? Ok lah tu. Ye ke? Cuba teruskan pembacaan anda.....

Cuba Pikir Betul-Betul
Sebenarnya kedua2 senario di atas bahaya. Yg pertama itu, walaupun sudah nikah sbb nikah sudah tahap wajib, tapi ada kemungkinan ia akan menuju ke arah menzalimi isteri sendiri. Takda apa yg dapat memuaskan nafsu suami. Semua benda dah jadi mcm biasa dan kebiasaan ni dah tak memuaskannya lagi, maka dia selalu mencari benda2 baru untuk memuaskan nafsunya. Pernahkan kita dengar kisah2 sumbang mahram, rogol anak tiri, anak sendiri? Ada pulak sampai isteri sendiri yg bersubahat, sama-sama menolong suami melakukan benda2 tak elok. Kenapa? Sbb tertekan nak melayan kehendak suami dan takut kehilangan suami.

Senario yg ke-2 di atas tadi. Suami tampak baik, tapi lama-kelamaan, kejar perempuan lain, ada skandal dengan perempuan lain. Bila isteri dah tak perform lagi, herdik tengking isteri atau layan isteri macamkan isteri itu kayu, batu, takda perasaan. Tak kurang yang ceraikan isteri selepas dah lama seksa mental isteri, pastu kahwin isteri baru yang muda bagi melayan nafsu dia tu.

Point-point Penting Yg Nak Disampaikan
Kenapa boleh jadi sampai macam ni? Itulah tajuk topik yg golpos nak ketengahkan ni.

* Sekarang ini, pelajar lagi dah terlanjur, dah pandai berzina. Adakah golongan yang kuat seks akan menjadi semakin ramai bagi generasi sekarang dan akan datang? Umur-umur penzina semakin muda. Mungkin seawal 12 tahun, 13 tahun. By the time kahwin ketika umur semakin dewasa, masa itu selera seks dan bertukar. Bersetubuh dengan isteri mcm dah biasa rasa aja sbb muda2 dah pernah menikmati seks. Sekarang bila dah 20an tahun, dah lekas jemu lah pulak, nak cari yg lain. Tak pelik punca penceraian berlaku dari sini dan kadar penceraian semakin meningkat disebabkan faktor dah merasa nikmat seks pada usia yang masih mentah.

* Kalau selera seks itu agak lebih sedikit dari normal, adakah perlu mencari isteri yang at least 5 tahun lebih muda? Sebabnya lelaki masih berselera seks pada usia 50 tahun contohnya sedangkan selera perempuan sudah menurun pada usia yang lebih awal dari itu (40? 45 tahun?). Ini menarik untuk dibincang dan dikupaskan. Adakah perempuan sudah tak selera lagi selepas mencapai menopause sedangkan lelaki masih lagi berselera mantap pada usia yang sama? Maka perlunya jarak usia perempuan dan lelaki ada jurang beberapa tahun. Point saya ini penting bagi individu yang mementingkan seks dalam rumahtangga.

Maksudnya bukan selera yang extreme seperti senario 1 di atas tadi. Tapi selera yang normal mcm senario 2 tadi;

tak dapat seks taklah sampai nak minta cerai, tapi kalau tak dapat pulak nanti suami tertekan dan kadang2 suami pun rasa bersalah sebab terlepas marah dengan isteri yg disayangi sebenarnya tetapi dia tertekan sebab tak dapat seks. Jadi kahwin sebaya nanti, pada jangka panjang, adakah ini akan menimbulkan masalah? Pernah dengarkan dah kahwin lebih 30 tahun, anak2 semua dah besar dan kahwin, mak bapak cerai pada usia 50 tahun lebih tu dan ayah kahwin baru.

* Yg pompuan pulak (kan nanti kata saya ni hentam lelaki aja). Awak tu kalau ada aset, tolonglah jangan tonjol-tonjolkan untuk pancing orang lelaki. Kalau tunjukkan aset itu dengan dada yang menggunung, punggung yang lentik jalan tertonggeng-tonggeng, dikhuatiri yang dipancing tu lelaki yang kuat seks dan jadi suami awak pulak. Nanti jadi macam yg saya gambarkan di atas.

* Pompuan lagi. Jangan pandai2 nak serahkan tubuh badan kat lelaki sebelum kahwin. Kecik2 dah pandai mengangkang suruh boyfriend santap. Boyfriend pulak ajak kawan-kawan dia pulak tu. Tubuh awak tu aset awak. Kalau tubuh awak tu awak jadikan modal awak nak ikat cinta jantan, yg kahwin dengan awak tu nanti jantan yg bernafsu sbb awak pancing nafsu dia, bukan hemah dia. Maka dapatlah awak nanti jantan yang tak berhemah.Bersedialah berada dalam keadaan senario-senario yg saya terangkan tadi.

* Point yg penting saya nak sampaikan ni ialah, cuba fikirkan, adakah anda seorang yang kuat seks? Fikir elok-elok. Selepas melihat point2 yang saya ketengahkan, cuba tanya diri sendiri -> Adakah anda perlu berubat?

Ingat tak cite Tiger Woods? Bagaimana seks telah meruntuhkan rumahtangga dia? Itu semua kerana selera seks yg tinggi. Dan siapa Tiger Woods itu? Selain dari seorang ahli sukan, dia hanya seorang lelaki yang nampak biasa dan normal. Adakah ada lelaki sebegini di sebalik masyarakat umum kita ini? Lihat sekeliling. Adakah anda orangnya? Yang perempuan, lihat boyfriend anda, adakah dia itu orangnya. Adakah syndrome Tiger Woods berada dalam diri kita? Fikir-fikirkan lah. Adakah anda perlu berubat? Treat this seriously.

1 comment: