Buat projek dengan bos




Selepas kerja ptg tadi pergi kedai jap nak tutup pintu kedai dan ternampak anak jiran (kedai sebelah) tgh usung netbook. Dah tarik pintu (shutter door) turun macam biasa le tegur anak jiran tu yang asyik dengan netbook dipenghujung bangunan kedai;

Saya: Buat apa tu?

Anak jiran: Tengok YouTube

Saya: Dapat internet ke?

Anak jiran:Internet Kedai /////////

Saya:Password tau ka?

Anak jiran:Buka terus dapat

Saya: (saya melangkah pergi kearahnya) Gambar apa, Upin Ipin ka?

Anak jiran:Kelam kabut gelabah skrol keatas nak tutup, diam tak cakap apa-apa.

Saya:Tengok dan nampak tajuk "Having Sex With Her Boss" 
Sekolah darjah berapa?

Anak jiran:Nak masuk Darjah Dua

Saya:Berlalu pergi sambil mengingati tajuk gambar untuk saya pula tengok nanti 

Macam mana nak selesaikan cara baik supaya anak gadis sunti ini tidak terjebak lebih jauh sebab nanti mak bapak dia mengamuk pula kat dia. (Mak bapak dia memang kenal dan selalu bergurau dengan saya)

No comments:

Post a Comment