Aku Bukan GAY........






Kali ni kursus aku di johor,selalunya boleh pilih rakan sebilik tapi kali ni urusetia dah tetapkan rakan sebilik,
aku nengok senarai sape teman sebilik aku,'owh pakcik ni brador Joi 'aku dah memang biasa sebilik dengan org tua ni,aku pun check in amik card utk masuk bilik berehat,sesi kelas ptg lambat lagi boleh rehat jam masih awal,lepak punya lepak sambil mengelamun bilik aku diketuk dari luar,'sah org tua ni dah sampai'kata ku dlm hati,sekali aku bukak pintu ,aik kenapa lain rupa salah bilik ke mamat ni,aku sangkakan si brador Joi sekali org lain.


Lepas kami perkenalkan diri katanya dia sengaja nak tukar katanya bosan asik duk sebilik dengan kawan ofis yang sama je kali ni dia nak tukar duk dengan orang HQ plak,mamat ni nama dia Nuar(nama samaran) lebih tua dari aku 6 tahun ,dia dari cawangan negeri aku plak dari ibu pejabat,kami pun berbual kosong sampai la waktu makan malam.

Lepas solat magrib kami pun keluar ke cafe hotel utk makan malam,aku seorang perokok memang tak la aku duk meja dalam aku pilih meja diluar besama rakan2 kursus2 yg lain diorg pun merokok jugak,sesudah makan dan merokok aku ke urusetia yang baru sudah makan,aku pun tanya 'kak nape pulak org dari cawangan lain duk sebilik dengan saya sepatutnya abg Joi',akak urusitia pun balas' akak dah habaq mai dah tak boleh tukaq dia ketegaq sangat nak tukaq,degil betul mamat tu selalu buat masalah',
memang kata akak tu mamat tu suka2 hati dia jerk tapi petang tadi aku berbual dengan dia ok je xde masalah,aku pun xpelah bukan aku tak boleh bawa diri.

Selepas sesi ceramah masing2 bebas boleh balik bilik atau pun nak keluar bagi yang ada kenderaan lah,kalau ikut aku selalunya aku nak berehat malas nak keluar bukan aku tau jalan pun lgpun aku malas nak drive,
si mamat Nuar ni ajak aku keluar teman dia katanya dia nak keluarkan duit sikit katanya dia ada biz hari ni ada untung sikit katanya,aku pun setuju sebab dia yg drive kereta dia sendiri,pusing punya pusing bank semua tutup last2 cari kedai makan kitorg pun lepak,dia kata ada benda nak cerita.

Serba salah dia nak cerita aku pun terus memujuk,'nanti kalau abg cerita kau lari bilik lain pulak' aku pun mula cuak,'ada HIV ke mamat ni'getus ku dalam hati,'kenapa bang cerita jelah kalau tak cerita selagi tu masalah tak settle alang2 kita kat sini,tapi kalau abg tak nak cerita xpe saya xnk paksa,' pujuk ku yang terakhir,'nantilah abg tak sedia lagi nanti dalam bilik abg cerita lgpun kat sini ramai org'katanya.

Dalam menuju pulang ke hotel kebetulan masa tu dalam radio ada Dj menceritakah kisah seram jam 12 aku pun pasang vol kuat skit sebab aku memang suka cerita2 seram dari Dj tu tapi mamat tu takut dan suruh aku offkan radio,'pondan ke mamat ni penakut semacam je'kataku dalam hati,aku pun slowkan aje vol katanya dia memang takut dengar citer2 seram.

Dah sampai dalam bilik aku pun tukar pakaian berbaju t shirt dan shortpan,dan berbalik kepada cerita asal aku suruh dia ceritakan jugak sebab apa pun cerita dia aku tak kan keluar bilik,kemudian dia suruh tutup lampu katanya dia malu,
dia pun mula berbicara,'duk la sebelah abg',xnak la sempit la katil', balas ku,dan aku pun terus bersuara 'nak cerita ke xnak ni' dia pun mula butir bicara yang agak suspen, 'sebenarnya abg seorang GAY'..............

Dengan reaksi slumber sikit pun aku tak terkejut,sebab aku memang dah agak mamat ni semacam je lenggoknye sah2 pondan,aku tak takut sebab dia lembut kalau dia mintak sodomi pun xkan la aku nak yuck memang tak la.......

Kami pun berborak dia menceritakan bagaimana dia terjebak dengan gejala tu selama bertahun2 dan sekarang dia sudah menyesal dah ada keluarga pun mamat ni,tapi sesekali katanya dia ada pergi tempat2 macam tu,aku tanya la,'apa abg rasa bila org sodomi belakang abg?' katanya  dia xpernah kena belakang sebab ketat katanya tak boleh masuk cuma dia je yang selalu bagi fuck belakang,aku pun terkejut aku ingat dia jenis pondan yg menonggengkan butot rupenye dia yg mintak buntot,kali ni aku memang risau macam rasa nak lari keluar bilik,dah le aku pakai shortpan sesenang je dia londenkan,tapi aku nengok mamat ni solat pun ok x tinggal mungkin dah benar2 taubat,saje aku nak sedapkan hati yang rasa tak sedap ni.

Malam tu macam2 kami berborak dari cerita kotor sodomi dia sampai la cerita dia ada buat biz,gaya cerita dia dalam masa sama macam nak tarik aku buat biz je,ala biz yg macam MLM tu tapi aku tunjuk reaksi tak minat,borak punya borak.......'boleh tak abg nak peluk sejuk lah' aduh... mamat ni dah mula nak buat hal ke,"dah... dahh mengantuk nak tido esok kena bangun awal utk subuh'dalam hati aku risau takut mamat ni lompat ke katil aku terus peluk aku nanti x pasal2 ternoda buntut aku yg masih dara ni,aku pun tarik selimut selubung diri,selalunya aku jarang berselimut tapi kali ni tak la patut la dari awal mamat ni usha aku semacam jerk takut aku tengah tidur nnt x pasal......

Selepas makan tgh hari aku pun balik bilik utk solat mamat ni pun ikut sama,
dalam bilik dia ajak aku keluar malam ni jalan2 kat sekitar johor BERDUA sahaja,bila pikir dia ajak berdua je aku dah pikir lain,krg dia bwk aku ke mana2 tempat liwat aku x pasal jerk,aku ckp aku segan be2 'kalau boleh nak ramai ajak kawan2 baru lah meriah,xkan la nak tinggalkan member lain x syok lah'kataku,mmg selalunya kalau pergi kursus memang akan keluar beramai2 borak lepak2 sampai pagi,"abg segan la x biasa ramai lagipun abg nak belanja ni' pujuknye, " ok nt saya fikir dulu malam ni saya bg jawapan ye" balas ku seperti gadis yang pernah beri jawapan yang sama spt ku ketika aku mengorat ajak awek keluar,selalunya jawapan yang aku dapat mengecewakan.

Malam tu aku dah siap2 ,si Nuar ni ckp ada member dia bukan dari jabatan kami nak ikut aku pun mula risau,ehh mamat ni nak tag team ke  liwat aku,tapi nasib baik la awal2 aku dah ajak urusetia wanita 3 org,dia pun setuju bawak sekali urusetia kemudian dia suruh aku tunggu lobby hotel dia nak panggil kawan dia paking depan lobby,aku pun turun bawah jumpe urusetia,'syok la malam ni kita ada org nak belanja'kata akak urusetia tu, 'eh mana akak tau ni ade org nak belanja',
"kawan sebilik hang tu la siang tadi kami ada borak2 sikit pasal biz,malam ni kita dengaq je noh janji kita kenyang" kata akak tu yang dah tahu mamat Nuar tu ada tujuan sebenarnya.
aku ingat tujuan nak sodomi aku rupenye2 dia nak brainwash pasal MLM,patut la siap bawak kawan dari luar barangkali upline dia kot,tapi xpe kami dah cukup kebal dengan tawaran dan promosi MLM.

Direstoran ditepi pantai mengadap pulau temasik sambil menunggu2 hidangan kami pun berborak2 saling perkenalkan diri aku pulak lebih byk diamkan diri kurang berbicara sebab dah mengantuk stok rokok tinggal berapa batang je aku mmg x suka melepak lama2 sebab makin kuat aku hisap rokok dah le pesanan agak lambat sampai mata dah mengantuk,sambil2 tu aku tak perasan si mamat Nuar ni sedap je meraba2 pinggang aku mcm la aku teransang,aku biarkan jelah sebab tak rasa ape2 aku nak tengok sejauh mana dia boleh pergi.
Pelik la xde plak diorg promot biz MLM diorg,padahal siap belanja makan besar lagi ke diorg tengok gaya kami mcm kebal MLM je xpun rancangan diorg x jadi........

Perut kenyang hati pun senang rancangan nak  balik bilik  terus tidur sekali si Nuar ni bwk masuk member dia dalam bilik,aku dengan singlet dan shortpan ni segan la apehal plak bwk masuk org luar,
sakali kawan si Nuar ni mcm nak promot aku biz tapi aku tipu kata aku da ada biz kat kampung so borak2 punya borak kawan si Nuar ni pun blah sbb aku tahu kalau aku xde mood mengantuk mamang jgn harap la senang nak borak dengan aku.

"Boleh tak malam ni abg nak manja2 geli2?" tetiba si Nuar ni ckp mcm tu nak pancing aku lagi.....
aku pun balas,"karang ada yang tercampak jauh dalam bilik,ko kata dah taubat nape ko pikir benda2 macam tu,kan lagi syok kita sembang pasal gadis2 muda",balasku yg dah mengantuk,aku ni jenis suke usha2 pompuan,kiranya aku dengan mamat Nuar ni jauh beza la dia suka lelaki aku pulak memang kaki pompuan,dulu la sekarang tak lagi sebab aku dah kawin.

esoknye pagi tu aku tanye,"kenapa abg tak terkam malam tu ada 2 harikan,awk bukan test abg "katanya...
dalam hati aku,'dah ko tak dapat memang la cakap mcm tu,'
macam la aku x biasa dengan ayat2 org yg tak dapat apa yang dia nak.

Orang kata tepuk sebelah tangan takkan jadi,walaupun dia dah bertaubat kalau aku layan mungkin boleh jadi,ataupun kalau dia tak bertaubat walau aku tak layan mungkin boleh jadi  tapi aku takkan biarkan ia terjadi....... sebab AKU BUKAN GAY........................





No comments:

Post a Comment