Mesin Perah Air Mani (Sperm)


Inilah rupa mesin automatik untuk untuk memudahkan proses menderma sperma yang telah diperkenalkan di sebuah hospital di china baru-baru ini.

Hospital di China memperkenalkan satu mesin baru yang boleh memudahkan proses mengeluarkan sperma/air maniuntuk menggalakkan lebih ramai lagi orang menjadi penderma sperma. Mesin menderma sperma ini pertama kali diperkenalkan di sebuah hospital di Nanjing, ibu kota wilayah Jiangsu, China.

Mesin ini juga membolehkan penggunanya menyesuaikan tahap kelajuan, suhu, frekuansi serta mempunyai skrin kecil untuk memainkan filem-filem ghairah bagi membantu si penderma sperma tersebut untuk proses enjakulasi.

Mesin yang datang dalam tiga warna iaitu warna merah jambu, kelabu dan putih ini juga boleh dilaraskan mengikut ketinggian pengguna/penderma. Menurut sebuah laman web yang mempromosikan mesin ini berharga $2800 setiap satu.

Ketika dihubungi, Ketua Pengarah Jabatan Urologi di Zhengzhou Central Hospital telah mengesahkan penggunaan mesin ini yang akan membantu proses menjadi lebih mudah dan cepat serta selamat.



No comments:

Post a Comment